CAWI - online kérdezési módszer

Az internet alapú kérdezés, más néven CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) kérdezési technika egyes célcsoportok esetében kiemelkedően hatékony kutatási feltételeket biztosít. A válaszadók otthon vagy munkahelyükön, akár időben megszakítva is válaszolhatnak a feltett kérdésekre.

In-hall kutatás

Feltöltés alatt.

Önkitöltés

Feltöltés alatt.

Próbavásárlás (Mystery Shopping)

Az próbavásárlás (on-line, telefonos vagy személyes) során munkatársunk egy vásárlási, ügyintézési szituációban - mint "vásárló" vagy "ügyfél" - gyűjti be az információkat, illetve megfigyeli a folyamatot kísérő jelenségeket. Majd ezt követően (a helyszínen kívül) kitölt egy, a megrendelővel előre egyeztetett kérdőívet.

Fókuszcsoport

Ez egy kvalitatív interjútechnika, melynek során a megfelelően kiválasztott célcsoport tagjai 1,5-2 órás, szakember által irányított, közös beszélgetésen vesznek részt.

Mélyinterjú

A mélyinterjú egy kvalitatív kutatási eljárás, jellemzően egy 40-70 perces beszélgetés.

Szemkamerás vizsgálat - Eyetracking

A szemkamerás vizsgálat tulajdonképpen szemkövetésének vizsgálata, annak rögzítése, ahova a legtöbbet nézett az alany. Mivel a szemünk akaratunkon kívül is mozog, meg lehet állapítani, hogy a termék csomagolásának, vagy éppen egy hirdetésnek melyik részlete ragadja meg a figyelmet.  Sokszor lehetünk tanúi annak, hogy egy hirdetésben nem azt nézi a vásárló, amit a reklámozó szeretett volna.