![]() |
Piackutatás, vélemény-felmérés |
|
|
|
|
|
ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉSEK Az ügyfélelégedettségi felméréseket on-line, Interneten elérhetõ kérdõív segítségével végezzük. Ez azt eljárás egy kvantitaiv módszer, amely során célirányos kérdésekkel térképezzük fel az ügyfelei véleményét az Önök termékeirõl, szolgáltatási szinvonalukról alkotott véleményüket. Például: Külsõ ügyfelek esetén:
Belsõ ügyfelek esetén:
Az alkalmazott kérdõív több fajta kérdés típus, skála segítségével méri az ügyfél véleményét az elégedettséhet befolyásoló tényezõkrõl. Például: ár, minõség, design, használat módja, csomagolás, szállítás, eddigi gyakorlat, stb. Továbbá lehetõség van olyan különleges felmérésekre is, mint termék fejlesztési elképzeléseket tesztelése, új termék várható fogadtatásának becslésére, fejlesztési javaslatokat összegyûjtésére is. |
![]() |
![]() |