www.e-benchmark.hu

On-line kérdõíves kutatások
Piackutatás, vélemény-felmérés

elemzés, tanácsadás

Információ: info(kukac)e-benchmark(pont)hu

ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉSEK

Az ügyfélelégedettségi felméréseket on-line, Interneten elérhetõ kérdõív segítségével végezzük. Ez azt eljárás egy kvantitaiv módszer, amely során célirányos kérdésekkel térképezzük fel az ügyfelei véleményét az Önök termékeirõl, szolgáltatási szinvonalukról alkotott véleményüket.

Például:

Külsõ ügyfelek esetén:

  • Mennyire elégedettek az Ön termékével, szolgáltatásával?
  • Másokkal összehasonlítva hogyan látják az Önök termékeit, szolgáltatást?
  • Melyek a termékük, szolgáltatásuk erõssége, gyengesége, és mely termékjellemzõk okozzák ezeket?
  • Mely termékjellemezõkkel elégedettek és melyekkel kevésbé?
  • stb...

Belsõ ügyfelek esetén:

  • Hogy érzik magukat az alkalmazottak az Önök cégénél?
  • Mi motiválja õket, vagy mi hátráltatja a munkavégzés hatékonyságát?
  • Milyennek ítélik a munkakörülményeket, a vállalati kultúrát, és hogyan növelhetõ elégedettségük, motivációjuk?
  • stb...

Az alkalmazott kérdõív több fajta kérdés típus, skála segítségével méri az ügyfél véleményét az elégedettséhet befolyásoló tényezõkrõl. Például: ár, minõség, design, használat módja, csomagolás, szállítás, eddigi gyakorlat, stb.

Továbbá lehetõség van olyan különleges felmérésekre is, mint termék fejlesztési elképzeléseket tesztelése, új termék várható fogadtatásának becslésére, fejlesztési javaslatokat összegyûjtésére is.