Cégtörténet

1996 – megalakul a Perfekt-Power Kft. tevékenysége vezetőképzés, szervezetfejlesztés

2008 – ügyféligényre reagálva új üzletágat indít online piackutatással (CAWI – Computer Assisted Web Interview) – létre jön az e-benchmark.hu

2009 – ügyféligényre reagálva bevezeti a reprezentatív piac- és véleménykutatásokat lehetővé tevő a telefonos adatfelvételt (CATI – Computer-Assisted Telephone Interviewing)

2010 – kutatásoknál már 90% felett van a telefonos adatfelvétel (CATI – Computer-Assisted Telephone Interviewing)

2013 – Reputation ValuationTM  – RepValTM vállalati és szervezeti hírnév mérési rendszert kidolgozza és szakmai fórumokon bemutatja (pld. Magyar Public Relations Szövetség több konferenciáin, egyetemeken, stb.)

2014 – a vállalati és szervezeti hírnév mérési rendszer – Reputation ValuationTM  – RepValTM – piaci bevetése

2014 – megjelenik egy szakkönyv e témában: Dr. Szeles Péter – Dr. Szűcs Tamás – Varga Zsolt: Hírnévmenedzsment

2020 – elkészült a RepValTM közszereplők, politikusok hírnévmérési rendszere

2023 – kialakítottuk az egészszégügyi intézményekben (kórházak, szakrendelők, stb.) ellátottak betegelégettség-mérési rendszerét, a rendszerünk nemzetközi összehasonlításra is alkalmas és nem igényel semmilyen beteglista felhasználását

2023 – Tudományos szakfolyóiratban (peer reviewed) megjelent egy közlemény a Polgári Értékrend kutatásunkról:
Gellén Márton – Szalai Piroska – Varga Zsolt: Lehet, hogy konzervatív értékrendű Budapest?, A fővárosi értékrend-kutatás eredményei 2021-2023, Polgári Szemle, 19. évf. 4–6. szám, 2023, 281–295., DOI: 10.24307/psz.2023.1221

2025 – Tudományos szakfolyóiratban (peer reviewed) megjelent egy közlemény a 2024-es USA elnökválasztási kampány győztesének marketing stratégiájáról:
Varga Zsolt: Donald Trump 2024-es kampányának tanulságai a politikai marketing szempontjából
Érzelmi értékígéret, identitásdiskurzus és mesterséges intelligencia a politikai márkaépítésben. Polgári Szemle· 21. évfolyam 4–6. szám, 2025, 115–132., DOI: 10.24307/psz.2025.0907